Reisplannen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Laura Cazemier - WaarBenJij.nu Reisplannen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Laura Cazemier - WaarBenJij.nu

Reisplannen

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Heey,

Ff een update van mijn reisplannen. Donderdag vertrek ik naar Auckland en vrijdag ga ik naar de bay of islands(boven auckland). Die zaterdag ga ik dan naar cape reinga(noordelijkste puntje). Ik blijf dan nog een paar dagen in de bay of islands en daarna een paar dagen in Auckland. Het weekend van de 27ste zit ik bij vrienden van mijn familie valk buiten Auckland. Maandag 1 Maart ga ik dan naar Cormandel(het uitstekende gedeelte naast Auckland) waar ik 1 dag blijf en dan ga ik in vijf dagen naar beneden zodat ik zondag 7 Maart weer in Wellington aankom. Ik heb hier dan 1 dag en op maandag 9 Maart vlieg ik naar Brisbane. Ik blijf in Brisbane tot 18 Maart. Ik vier hier dus ook mijn verjaardag. Op 18 Maart vlieg ik via Singapore in ongeveer 24 uur naar huis en op vrijdagochtend half zeven kom ik aan op schiphol. Ik kan niet wachten om iedereen weer te zien en weer in mijn eigen bed te slapen.

Laura

  • 16 Februari 2010 - 07:28

    Gunilla En Fons:

    Hoi Laura,

    Leuk joh, al je plannen. Ik hoop dat je het heel leuk hebt gehad bij Matthew en Gill en dat je het nog leuker zult hebben bij Jan en Mark! Doe ze alstjeblieft de hartelijke groeten van mij en veel dikke knuffels! We wouden dat we meekonden...;-) We zijn heel benieuwd wat je vindt van het gebied boven Auckland, daar zijn we zelf helaas nog niet geweest. Jan had het over een bird-sanctuary net uit de kust bij hen? Ze zijn heel sportief, misschien gaan ze wel kayaken met je of zo...! Heel veel plezier en veel liefs,

    Gunilla en Fons

  • 16 Februari 2010 - 09:35

    Anneke:

    Hoi Laura,
    Heb je dan over een maand heel nieuw zeeland gezien? Voor mijn gevoel wel, maar ik zou nog eens op de kaart moeten kijken wat je allemaal gedaan hebt.
    Hopelijk is het hier voorjaar als je terugkomt!

  • 16 Februari 2010 - 12:21

    Teco En Pauline:

    Jazeker, heel interessant die verslagen van jouw. Als je op de Coromandel bent, vergeet dan niet dat strand met hete bronnen aan de linker zijde, tegenover, iets hoger dan Thames (herinnering uit het hoofd) Als je daar in het strandzand graaft, krijg je warm water. Lekker, maar een meter er naast weer niet, je moet even zoeken. Sensatie, sensatie. De H2S-lucht van Rotorua wel goed ingeademd? Roro=meer, rua=twee. Ken je al wat Maori woorden? Weet wat Aotearoa betekent? Wolk-wit-lang.

    Tot zover deze schrift-schrijving. Eet veel taart en ruik aan bloemen!
    Pauline en Teco

    Jammer, geen mooie letters hier beschikbaar.

  • 19 Februari 2010 - 14:19

    Caja:

    ha Laura,
    het is dus niet gelukt met een baantje? Ik begrijp heel goed dat je op een gegeven moment terug naar huis wilt. Geniet wel van die laatste dingen!
    veel liefs, Caja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2010

Verjaardag

04 Maart 2010

Weekend Auckland

23 Februari 2010

Bay of Islands

16 Februari 2010

Reisplannen

13 Februari 2010

Weekend Christchurch
Laura

Ik ga voor vijf maanden naar Tallinn om te studeren aan de Tallinnn University of Technology. Ik zal hier vakken volgen van de bachelor International Relations als minor voor mijn Bachelor Civiele Techniek aan de Universiteit Twente.

Actief sinds 28 Sept. 2009
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 19304

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2012 - 03 Februari 2013

Minor in Tallinn

04 Oktober 2009 - 19 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: