Verjaardag - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Laura Cazemier - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Laura Cazemier - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Maart 2010 | Australië, Brisbane

Heey allemaal,

Bedankt voor jullie kaartjes en smsjes. Ik vond het heel fijn om kaartjes te ontvangen in het verre Australie. Ik heb een hele leuke verjaardag gehad.

Mijn laatste dagen in NZ gingen erg snel en het was vreemd om weer op het vliegveld te staan. De reis naar Brisbane verliep gelukkig goed. Het is erg leuk om Ava en Kerry wer te zien maar verder is het hier erg warm/heet dus ik heb nog niet zoveel gedaan. Vandaag zijn we met z'n drieen naar een aquaium geweest. Eg leuk. Maandag ga ik een dagje naar Springbrook national park en woensdag waarschijnlijk naar Moreton island. En donderdag vertrek ik naar huis. Dit is daarom waarschijnlijk mijn laatste verslag. Mischien schrijf ik nog wat in Singapore aangezien ze daar gratis internet hebben en ik daar 4 uur op mijn vlgende vlucht moet wachten dus wie weet.

Zie jullie allemaal snel!

XXX Laura

• 13 Maart 2010 - 09:02

Anneke:

Goeie reis naar huis! Je bent nu voorgoed besmet met het reisvirus, waarschijnlijk, dus bereidt je maar voor op een volgende trip!
    Tot ziens,
    Anneke

• 13 Maart 2010 - 10:42

Janneke:

Neem je een beetje van die hitte mee naar Nederland? vanmiddag ga ik naar Roden, maar dat sms'te ik je al.Ik wens je een hele goede reis. Het zal best fijn voor je zijn om je te verheugen op je thuiskomst!Eigen bed! En weer lekker geld verdienen bij ome Appie!
    LFS. J.

• 13 Maart 2010 - 12:32

Erwin:

Ik hoop voor je dat je na al die vrijheid ;-) nog wat zitvlees hebt overgehouden om de lange vlucht naar huis een beetje door te komen. In ieder geval een heerlijke gedachte: THUIS!! Heel goede reis en tot gauw.
    Nynke, Erwin, Maamke en Katelijne.

• 13 Maart 2010 - 14:10

Nynke:

Hoi Laura,

Ik verheug mij erop je weer te zien en je verhalen te horen.
    Hartstikke leuk dat je nu bij de musical kan zijn.
    Goede reis,
    Liefs, Nynke

• 13 Maart 2010 - 14:10

Nynke:

Hoi Laura,

Ik verheug mij erop je weer te zien en je verhalen te horen.
    Hartstikke leuk dat je nu bij de musical kan zijn.
    Goede reis,
    Liefs, Nynke

• 17 Maart 2010 - 17:48

Caja:

ha Laura,
    steeds dacht ik: Laura Laura Laura! Jarig en bijna weg dus nog een berichtje schrijven. Nou ja, op de valreep dan maar. Je laatste dagen! Ik wens je een heel goede reis en we zien je gauw (we hebben Nienkes verjaardag al gevierd).
    Tot dan! Liefs, Caja