Happy New Year! - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Laura Cazemier - WaarBenJij.nu Happy New Year! - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Laura Cazemier - WaarBenJij.nu

Happy New Year!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Picton

Hallo allemaal,

Gelukkig Nieuwjaar! Het is bij jullie nu ook eindelijk 2010. Mijn oud&niew was erg leuk. Om 12 uur was er een erg mooi professioneel vuurwerk in de haven van Picton. Dit werd afgevuurd vanaf een boot. Dit was erg mooi om te zien. Verder heb ik niet zoveel gedaan, want ik was erg moe van een wandeling die ik die dag had gedaan. Dat was een wandeling van ongeveer 6 uur naar een punt in de Marlborough sounds. Het was een erg mooie wandeling maar erg vermoeiend.

Ik ben nu een paar dagen in Picton en ik vind het een erg leuke stad. Niet te groot en niet te klein. Het heeft een heel mooi park aan het water in de haven en er zijn veel mooie wandelpaden. Ik heb hier dan ook voornamelijk gewandeld en in het park gezeten. Ik blijf nog tot 3 januari hier en vertrek dan naar het Abel Tasman national park waar ik een drie daagse kayaktocht wil doen.

Het weer hier is geweldig. De zon schijnt en het is ongeveer 25 graden. Ik hoop dat dit weer nog even aanhoud. Zeker tijdens het kayakken.

XXX Laura

  • 01 Januari 2010 - 00:09

    Gunilla/Fons/kids:

    Jij ook gelukkig nieuw jaar Laura!

    heb je al fish & chips bij de haven gegeten?

    Een hele fijne tijd bij het kayakken/goed weer en een fantastisch 2010!

  • 02 Januari 2010 - 11:51

    Janneke:

    Nou ja, het is slecht verdeeld in de wereld, hoewel, dat is natuurlijk niet reeel. Het is bij jullie natuurlijk zomer en hier niet. Het sneeuwt hier weer voor de derde keer en vanoctend is er weer een nieuw pak gevallen. Wlleke en ik waren aanva nkelijk van plan even naar Groningen op en neer te gaan naar W.'s Afke en Eflin om even naar Jalte te kijken maar we zien er van af. W. heeft besloten om toch vanmiddag maar naar huis te gaan. Zodra het een beetje minder hard sneeuwt moet ik eerst sneeuwruimen en de auto's uitgraven. Erst wens ik jou een succesvol jaar toe en nog veel mooie avoturen op je reis! Lokkich nijjier! Lfs. J.

  • 02 Januari 2010 - 14:57

    Kyra:

    Hee Laura!
    Jij ook een gelukkig nieuwjaar! :D
    Het klinkt echt allemaal super leuk, wat je daar beleeft! En natuurlijk mooi dat het zo lekker warm is.. ik ben ondertussen hélemaal zat van die rotsneeuw.. BAH :S

    Kus Kyra

  • 02 Januari 2010 - 21:16

    Louske:

    Hallo Laura, Wat ontzettend leuk om te lezen wat je allemaal doet. Het kan niet anders dan dat je het goed hebt! Ik zou het daar ook wel willen zien, volgens mij is het erg mooi! Hoop dat je reis is zoals je graag wilde!
    Liefs van Louske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Picton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2010

Verjaardag

04 Maart 2010

Weekend Auckland

23 Februari 2010

Bay of Islands

16 Februari 2010

Reisplannen

13 Februari 2010

Weekend Christchurch
Laura

Ik ga voor vijf maanden naar Tallinn om te studeren aan de Tallinnn University of Technology. Ik zal hier vakken volgen van de bachelor International Relations als minor voor mijn Bachelor Civiele Techniek aan de Universiteit Twente.

Actief sinds 28 Sept. 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 19310

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2012 - 03 Februari 2013

Minor in Tallinn

04 Oktober 2009 - 19 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: