Terug naar Christchurch - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Laura Cazemier - WaarBenJij.nu Terug naar Christchurch - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Laura Cazemier - WaarBenJij.nu

Terug naar Christchurch

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik in Kaikoura. Vanmiddag vertrek ik weer naar Christchurch. Daar ga ik op bezoek bij vrienden van mijn oom en tante. Daarna vertrek ik naar Wellington.

Hier in Kaikoura ben ik de eerste dag op een boot walvissen gaan kijken. Het was erg cool om een walvis in het echt te zien. Helaas dioen ze niet zo veel en je staat eigenlijk te wachten tot de walvis weer naar beneden duikt zodat je zijn staart te zien krijgt. Dat was erg indrukwekkend.

De dag daarna ben ik op een boot dolfijnen gaan kijken. Ik heb nog nooit zoveel dolfijnen bij elkaar gezien. Het waren er ongeveer 500. Ze zwommen en sprongen langs de boot. Erg leuk. En ook mooier om te zien dan de walvissen, want de dolfijnen doen tenminste iets.

XXx Laura

  • 04 Februari 2010 - 14:55

    Janneke:

    Wat een mooie foto's Laura! Dat is anders wat als dat gekunstelde dolfijnengedoe in Harderwijk! Hier niet veel nieuws. Het dooit war, maar de sneeuwbergen liggen nog steeds rondom mijn huis.

  • 04 Februari 2010 - 20:45

    Anneke:

    leuk die filmpjes, doen me denken aan Indonesië. Maar zo veel tegelijk, dat is fascinerend!

  • 04 Februari 2010 - 20:45

    Anneke:

    leuk die filmpjes, doen me denken aan Indonesië. Maar zo veel tegelijk, dat is fascinerend!

  • 19 Februari 2010 - 14:15

    Caja:

    Wauw!

  • 27 Februari 2010 - 22:31

    Marga:

    Wow, wat een belevenis om zoveel dolfijnen te mogen zien. Maaike zal wel jaloers zijn ;) ik herinner me dat ze altijd dol was op fijnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2010

Verjaardag

04 Maart 2010

Weekend Auckland

23 Februari 2010

Bay of Islands

16 Februari 2010

Reisplannen

13 Februari 2010

Weekend Christchurch
Laura

Ik ga voor vijf maanden naar Tallinn om te studeren aan de Tallinnn University of Technology. Ik zal hier vakken volgen van de bachelor International Relations als minor voor mijn Bachelor Civiele Techniek aan de Universiteit Twente.

Actief sinds 28 Sept. 2009
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 19303

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2012 - 03 Februari 2013

Minor in Tallinn

04 Oktober 2009 - 19 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: