Aankomst - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Laura Cazemier - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Laura Cazemier - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 Oktober 2009 | Australië, Brisbane

Hallo alemaal,

Ik ben in australie! Op zaterdag 3 oktober ben ik s'avonds met mijn ouders naar vrienden gegaan, waar we hebben gegeten en geslapen. De volgende ochtend ben ik om half 8 opgestaan en na het ontbijt zijn we naar het vliegveld gegaan. Het inchecken ging er makkelijk en erg snel. Daarna naar de paspoortcontrole. Ik had verwacht dat je dan ook meteen door de douane moest, maar dat was pas bij de gate. Na de paspoortcontrole kwam ik bij de gate's en ben ik nar mijn gate gelopen. Ik heb nog even wat gedronken en toen mocht ik door de douane en het vliegtuig in. Ik zat bij het raam, at wel fijn was. De vliegreis duurde erg lang maar er waren gelukkig veel films die ik kon kijken. Het eten was erg lekker, maar je kon niet echt slapen. Ik was bijna in slaap gevalen, maar toen kregen we ontbijt dus omdat we bijna in singapore waren. Toen we in singspore aankwamen was het er nog donker en het was er best wel rustig. Ik heb gekeken waar mijn gate was en ben er vast heen gelopen. Daar heb ik een film zitten kijken en na 4 uur wachten mocht ik het vliegtuig in voor het volgende deel van de reis. Ook deze vlucht ging erg goed en na ongeveer 7 uur kwam ik in Brisbane aan. Ik ben opgehaald door mijn oom. Bij hun huis heb ik nog een broodje gegeten want ik had best honger. Daarna lekker gedoucht en ik ben gaan slapen. Ik viel zo in slaap gelukig. Ik heb niet veel last van een jetlag. Ik heb alleen steeds gen honger dus ik denk dat dat wel door de jetlag komt.

Gister ben ik de hele dag alleen geweest met mijn nichtje en neefje uiy Nieuw-Zeeland. Mijn oom en tante moesten werken en mijn nichtje moest naar school. Het was erg gezellig. Toen mijn nichtje vrij was zijn we gaan zwemmen. Vandaag gaan we ook weer zwemmen.

Het is hier erg leuk en erg warm.

  • 07 Oktober 2009 - 05:12

    Nienke:

    Hee Laura,
    Fijn om te horen dat je reis goed is verlopen zonder problemen. En mooi dat je 't al naar je zin hebt daar!
    Oja, daar ben ik benieuwd naar: hoe warm is erg warm? ;)

  • 07 Oktober 2009 - 08:08

    Erwin:

    Heftig toch wel, lijkt me, zoveel uren in een vliegtuig zitten. Voelt dat als heel lang wachten? Of heb je dan echt het gevoel "op reis" te zijn? Mooi om te lezen dat je goed bent aangekomen. Raar idee hoor, jij aan de andere kant van de grote bol...

  • 07 Oktober 2009 - 10:31

    Maaike:

    Hey zus, klinkt goed! Ik kan me zo lang in het vliegtuig echt niet voorstellen. En het is er erg warm zegt ze dan, hier is het prutweer! Nou veel plezier, word maar lekker bruin ;) Vertel je er de volgende keer bij wie wie is? Ava weet ik, maar wie waren er nou bij vanuit NZ? En zijn ze leuk??

  • 07 Oktober 2009 - 18:47

    Anneke:

    Hoi Laura, fijn dat je reis goed is verlopen. Het is inderdaad een heel eind naar Singapore. Misschien krijg je nog de kans op de terugweg iets van de stad te zien. Is een fascinerende stad. Nu je wat bent bijgekomen van de reis: hoe ziet Australië er uit? Wat valt je op, wat is er echt heel anders dan thuis? Groetjes, Anneke

  • 09 Oktober 2009 - 15:16

    Saranne:

    Nichtje!! Wat leuk dat alles goed gegaan is :) maar eh, we willen meer weten hoor!! haha, en foto's!!

    heel erg veel plezier op je reis en alles, en hou ons op de hoogte!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2010

Verjaardag

04 Maart 2010

Weekend Auckland

23 Februari 2010

Bay of Islands

16 Februari 2010

Reisplannen

13 Februari 2010

Weekend Christchurch
Laura

Ik ga voor vijf maanden naar Tallinn om te studeren aan de Tallinnn University of Technology. Ik zal hier vakken volgen van de bachelor International Relations als minor voor mijn Bachelor Civiele Techniek aan de Universiteit Twente.

Actief sinds 28 Sept. 2009
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 19340

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2012 - 03 Februari 2013

Minor in Tallinn

04 Oktober 2009 - 19 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: