Zeilen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Laura Cazemier - WaarBenJij.nu Zeilen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Laura Cazemier - WaarBenJij.nu

Zeilen

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 November 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal,

Ik ben nu een week in NZ en ik heb het erg naar mijn zin. Helaas heb ik nog steeds geen baantje gevonden. Maar er zijn nog genoeg mogelijkheden om te proberen.

Donderdag, 5 november, was het gaylord day. Op deze dag steken ze in NZ vuurwerk af in plaats van met Oud & Nieuw. In de haven van Wellington hadden ze een professioneel vuurwerk. We zijn een berg op gereden en hebben vanaf die berg het vuurwerk bekeken. Het was erg mooi. Zeker, omdat ik nog nooit een professoinele vuurwerk show heb gezien.

Op zondag zijn we wezen zeilen met vrienden van Sunniva, Ben en Seb. Sunniva kon helaas niet mee want ze had een concert dus het was alleen Tom, ik en de kinderen. De boot was erg klein dus er konden maar drie te gelijk met hun mee op de boot. Ik ging eerst met Jasper en Eleanor. We zijn een uur door de haven wezen varen en hebben toen aangemeerd op de plek waar qwe hadden afgesproken met Tom om lunch te eten. Daarna ging ik terug op de boot met Francina en Jacob. Op de terug weg gingen we ook nog een stukje de haven uit richting het kanaal. De golven waar daar best hoog en we werden allemaal een beetje zeeziek. Daarna zijn we omgekeerd en zijn we terug gevaren naar het begin punt. Beide keren heb ik mogen zturen en op de terug een heel lang stuk. Het was erg leuk en erg gezellig.

XXx Laura

  • 09 November 2009 - 05:02

    Schwessie:

    Jeetje zus, wat stoer allemaal!! Ik krijg gelijk flasbacks naar onze vakantie in Kroatië als ik jou zeilavontuur lees..:O

    xx

  • 09 November 2009 - 06:46

    Nienke:

    Je maakt toch wel hele geweldige dingen mee...! Succes nog met 't zoeken naar een baantje, ben benieuwd wat 't uiteindelijk wordt!


  • 09 November 2009 - 07:39

    Maaike:

    Hey zusje, klinkt prima! Mama was al bezorgd dat je ging varen op de open zee, maar dat viel dus wel mee :). Daar zijn idd wel erg hoge golven, en das níks bij Kroatie Nienk :p.

  • 09 November 2009 - 11:43

    Janneke:

    Dan kun je straks in Ned. mooi een zeilvakantie houden. Jammer dat het nog niet lukt met baantjes. Hebben ze daar geen Appies of iets dergelijks. Houd vol! Als je gelegenheid en zin hebt wil je dan eens iets vertellen en laten zien van de omgeving waar je woont en van het huis? Hier alles bij hetzelfde. Naar Luc's concert geweest, Les Miserables, heel bijzonder maar dat vertelt de rest wel. Lfs.

  • 11 November 2009 - 20:51

    Caja:

    Ha Laura,
    nou, ik ben onder de indruk van wat je allemaal meemaakt. Ben je trots op jezelf? vast! Nu nog een baantje... veel succes!
    liefs, Caja

  • 14 November 2009 - 19:38

    Anneke:

    Hoi Laura,
    Ondertussen een baantje gevonden? Is het een beetje voorjaar daar? Ik snap eerlijk gezegd niets van al die namen. Eleonor en Jasper duiken ineens weer op hier, wie zijn dat? Kinderen van Toivo of van Sunniva.
    Iedereen hartelijke groet,
    Anneke

  • 11 December 2009 - 11:28

    Nynke, Niet De Zus!:

    Hoi Laura,

    Wat een stoer verhaal van dat varen! Wij hadden een enorme computer crash en daarna een internet en mail probleem, dus waren "los" van de wereld! Ben blij dat ik je verhalen nu weer kan volgen.
    Ben heel benieuwd naar wat voor baan je gaat vinden.
    Maamke is al weer hard aan het repeteren voor de musical en Katelijne is bezig met de kleding.

    liefs, Nynke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2010

Verjaardag

04 Maart 2010

Weekend Auckland

23 Februari 2010

Bay of Islands

16 Februari 2010

Reisplannen

13 Februari 2010

Weekend Christchurch
Laura

Ik ga voor vijf maanden naar Tallinn om te studeren aan de Tallinnn University of Technology. Ik zal hier vakken volgen van de bachelor International Relations als minor voor mijn Bachelor Civiele Techniek aan de Universiteit Twente.

Actief sinds 28 Sept. 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 19310

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2012 - 03 Februari 2013

Minor in Tallinn

04 Oktober 2009 - 19 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: